Riva, riva, riva

Äntligen har jag maken på min sida!
Äntligen ska väggen mellan vårt vardagsrum och köket på övervåningen BORT!

Jag har sedan vi köpte huset för 2 1/2 år sedan velat ha en mer "öppen"planlösning på övervåningen. Maken som jobbar mycket har känt att han inte hinner, men sen vill han inte att någon annan ska göra jobbet heller :-)

Nu ska vi sätta igång i allafall! Ska bli underbart härligt med mer öppet rum! Jag som "bor" i köket kan prata och se våra gäster mer när jag lagar mat och ljuset som kommer från fönsterna kommer att lysa upp allt jätte fint!

Här står ju jag ofta som sagt .........


Och jag vill att väggen här ska bort. Väggen med skåpen i. Grejen är att vi inte kan ta hela väggen då skortstenen löper längst bort. Blottlägga den och göra något skoj. Väggen som är längst till höger ska rivas med! Spännande!



Vad tror NI?

Pusset!

Kommentarer
Postat av: Pia

Snyggt som fan!

Ska bli skoj att se det när allt är klart!



Tjingeling!

2010-03-06 @ 16:56:38
Postat av: Bettan

Det kommer bli jättebra, som jag skrev tidigare öppen planlösning is da shit!



Kram goding!

2010-03-06 @ 20:34:18
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: jama

Åh va kul. riva väggar blir alltid bra :) det vill jag oxå göra härhemma, men min käre hälft verkar vara som din - dvs ska göra ALLT själv. Fast han egentligen varken har tid eller lust! Haha.



Ska bli kul att se resultatet.

Själva byggs det ett nytt rum på övervåningen. Längtar sååå tills det är klart så man kan börja med det roliga, inreda o allt fixande! ;) Det är min grabb som ska få nytt rum. Så just nu är hela övervåningen en enda röra! Men det blir bra när det blir klart, måste försöka tänka så.



Nu måste damen här ha sin skönhetssömn. GÄSP!



Nattinatti

2010-03-07 @ 00:53:13
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Lizette

Härligt med lite renovering igen =) Tror det kommer att bli superbra, ljust och öppet.



2010-03-07 @ 09:52:44
URL: http://www.lizette-lillan84.blogspot.com
Postat av: Ana

Ert kök är såååå snyggt! Och snyggare kommer det att bli med en öppen planlösning...tyvärr är det inget vi kan göra här hemma...men imorgon bär det av till Ikea !!!!

2010-03-08 @ 15:57:52
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror det kommer bli super bra. Luftigt och fint som jag gillar det. :) Riv!!!!



Jag har gått och blivit förkyld, jätte drygt. Kurerar mig med ingefära, honung och te.



Kram

2010-03-10 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0