Vilket väder!

Solen skiner och himlen är blå.......satan vad det är skönt att leva då! he he he...nörd!

Tog en långpromenad i förmiddags med goa kusin Emelie. Så gutt. Snart ska jag ut i trädgården och röja bort kvarglömda LÖV som jag inte orkade ta bort i höstas. De ligger i påsar  och på marken. Store grabben och jag ska hjälpas åt! Mannen håller på med trappan så vi låter honom vara ifred med sitt skönsjungande från ipoden han har i sina öron.....need I say more?!


   Vad jag längtar till våren och få vara ute i min trädgård!


Pusset!

Kommentarer
Postat av: §uperjuristen

vi har ingen sol häääääääääär...buhuhuhuhuh

2009-02-01 @ 17:49:16
URL: http://superjuristen.blogg.se/
Postat av: kristin

åhhh låter ju som ni har rena rama våren på besök? här har solen lyst med sin frånvaro och snön liger dassigt vit på marken...ge mig riktig vinter :) hoppas du mår bra! KRAM

2009-02-02 @ 09:51:01
URL: shttp://sunshinyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0