Invalid.....

....fy van vad det har satt sig i min rygg!
Jag känner mig verkligen som en gammal kärring! När klockan ringde imorse kl 05,00 och jag skulle stiga upp, fick jag "rulla" ur sängen. Känns som någon sticker mig med en kniv mellan skuldersbladen. Jag har fått ligga nästan hela tiden. Sitta går absolut inte..... vet inte vad jag ska göra.

Har bett en vän kolla med sin styvfar, som är kiropraktor att hjälpa mig. Jag har haft detta problem 2 eller 3 gånger innan men inte så här illa.

Där fick jag för att jag röjde i trädgården i går

Buhuhuhuhuhähä!



Pusset!


p.s jag får stå när jag skriver detta inlägget....helvete!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ajaj, hoppas det löser sig hos kotknäckaren imorgon!

2009-02-02 @ 17:58:27
URL: http://bredablick.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0