Avklarat

Så, då har jag varit hos kotknäckaren...Tack snälla "T"

När jag vaknade i morse fick mannen hjälpa mig upp ur sängen. Det var mycket värre än igår. Har vaknat till och från hela natten av knivarna som stack mig i bröstryggen....usch!

Kl halv nio fick jag komma till "T". Han började med att knäcka mig på flera ställen och han sa att det satt ordentligt. Han sa däremot att jag även har en inflammation i de övre ryggmusklerna så jag fick ligga i 25 minuter med s.k.a "strömpaddlar" fästa på ryggen. De mjukar upp musklerna och återhämtar dem.

Voltaren är min bästa vän just nu och hans rekommendationer är att röra på mig så mycket som möjligt.
Ska ge mig ut på promenad så fort jag kan......gör ju ONT när han har varit där och Pillat!

Pusset

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va skönt att du fick knäcka loss dej! Men du..han är sjukgymnast..inte "kotknäckare"..he he! Om man är kotknäckare, så är man kiropraktor..en j-ä skillnad! Gå nu inte ut i trädgården och kasta granar igen till helgen! Ha ha..puss gumman!

2009-02-03 @ 12:45:47
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Maggan

Såna där strömpaddlar har jag också haft "nöjet" att ha fästade på mig. Man fattar inte riktigt hur det ska hjälpa, men vilken skillnad det gör! Hoppas du snart känner dig bättre!



Kramen!

2009-02-03 @ 16:05:29
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com
Postat av: kristin

krya på dig raring!!

2009-02-04 @ 13:15:27
URL: shttp://sunshinyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0