Halva veckan

Gutt! Nu är vi i halvtid inför helgen. Skönt att tiden går fort när det är fint  väder. Nu till helgen lär det ju bli solning bigtime med medelhavsvärmen som de lovat oss. På lördag blir det fest. Min bror och han kompisar ställer till med stor baluns (lika som förra året) på lördag. 100 personer blir det nog tror jag......

Mannens mamma kommer och ska passa kidzen. Längesen vi såg henne nu. Längtar efter henne.

Igår hämtade vi resten av sjöstenen. Orkade inte lägga ut den igår då vi fick besök av mannens lillasyster
Sanna.

Nähä...idag är det jobb först ut på listan. Nr 2 är sjösten och nr 3 är mina naglar som skall få sig en jävel.

Le stort i solen idag go vänner....det ska jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som om ni kommer få en härlig helg:)
Le i solen kan man ju inte låta bli:)
Ha en bra dag
kram

2008-05-07 @ 06:15:27
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

100 pers?? det är TOK-många det! kul kul kul! :)

2008-05-07 @ 20:06:53
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0