Mamma

Nu på förmiddagen ska jag följa med min söta mamma till en secondhand butik som ligger några mil bort. 2 våningar med massa skit (man kan ju faktiskt hitta nåt) att gå igenom. Få lägga upp det sen om jag hittar nåt.

Kvällen bjuder på fest då vi ska till Kent o Lotta.

Tänkte göra som alla andra o lägga ut min outfit for the evening lite senare.

Börjar få lite smått ångest nu när veckan börjar närma sig sitt slut då jag varit hemma i nästan en vecka. Här i lilla småland är det ju Påsklov som gäller och det har varit så skönt att va hemma. Ja  ja, i mitt jobb går ju dagarna som satan så helgen kommer snabbt även när man jobbar....

Ha en underbar dag på er allesammans....hör av mig senare.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon gums ska bli så skoj ikväll "längtar" Att kolla runt i second hand tycker jag låter jätteskoj;) Ha så roligt.Har en ny outfit som jag ska ha på mig ikväll Vi kommer o va skitsnygga:)))
Kram o synes sen

2008-03-29 @ 10:06:29
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-03-29 @ 10:26:38
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0