Utmanad

Jag är utmanad av ingen mindre än Marra

 

Svara på alla frågor

· Välj ut 5 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

· Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

 

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)


1. Jobba

2. Köpa ram till Missy

3. Röja i trädgården med mannen

4. Blogga

5. Sova

 

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då hade jag precis sagt upp mig på ett jobb i Danmark och börjat på en Frukt & Grönsaksgrossist i Helsingborg. Jag och mannen bodde där i 2 år då det var dåligt med jobb i lilla småland. Lärorikt, men jag kommer aldrig att trivas i en större stad. Såland i mitt hjärta! he he he

 

Ställen du bott på?

 

Jag har bott i Värnamo, Ljungby, Helsingborg, Ljungby för at slutligen hamna i födelsestaden igen.

 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Jag skulle betala vårt monster lån på huset.

2. Göra alla mina nära o kära skuldfria.

3. Ut och se världen med min familj

4. Investera mina pengar smart och leva på räntan.

5. Faktiskt bo kvar i vårt hus men kanske "hotta" upp det lite mer.

 

Personer du vill veta mer om:

 

MissyElliot

Sanna

Lotta

Petra

Lill Sanna


Till Marra:

Köksbilder som du så gärna ville se, ha tålamod. Min man hittar dem inte men så fort vi gör det så lämnar jag ett märke på din blogg!






Kommentarer
Postat av: Marra

Tack tack väntar med spänning! :)

2008-06-24 @ 22:43:19
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: MissyElliot

okidoki, ska göra den så fort jag kan...

kjamiz

2008-06-25 @ 09:10:26
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0