Maxad otur.....

Ja herregud vilken trevlig eftermiddag jag har haft.
Jag har haft glasögon i nästan 12 år och aldrig använt linser. Nu är jag så trött på glasögon och vill uppleva friheten av att slippa!
Har varit och kollat synen och idag skulle jag få mina linser samt att öva och sätta in dem.




Optikern tvättade händerna och började sätta in höger lins (har 2 olika fel på mina ögon) och jag tyckte han kom på sniskan med linsen och sa att jag tyckte att den halkade ned. Han försökte få tag i den men slurp, rätt bakom ögat!
I 30 minuter försökte han hitta den. När han väl hittade den kom den ut HALV!

Just nu går jag omkring med en halv lins någonstans i ögat! Helt jävla otroligt!

Ja ja, jag ger mig inte utan fick en ny tid nästa vecka då vi ska försöka igen....he he he he

Behövde inte betala en spänn dock så nåt gott förde det med sig......

Puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

ha ha ha, det ska vara du till att råka ut för sådant!

;-)

2008-06-10 @ 19:16:22
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahaha xD

2008-06-11 @ 18:06:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0