Nya krafter!

Har haft 2 VAB dagar för store grabben som råkat på magsjuka....usch och blä!
Jag är den enda i familjen som har klarat mig från den och det TACKAR jag för!

Har även tagit tag i min "kropp" denna vecka.
Har sagt hur länge som hels att jag ska börja röra på mig och mina 5 kg som jag gått upp är inte lätta att bli av med. Jojo säger ni, 5 kg är ju inget men på en liten kicka som jag, 158 cm lång är 5 kg mycket! De ska väck, väck, väck!

Jag och bästisen Missy är ute och vandrar så ofta vi kan, helst varje dag för att avsluta med lite hemma träning!

Vad heter det nu? Jo, BEACH 2010......hrm! Vi får väl se? hihihi


Pusset!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vet precis vad du menar, jag är ju inte heller så lång, en hel centimeter lägre än dig :P Har också ett gäng kilon att gå ner, men de 23kg jag gick upp under graviditeten är äntligen borta:) Nu är det bara dom andra för mitt eget välmående.

Bara så att du vet så tycker jag att du är skitsnygg och du är fin som du är gumman :)



Kram!

2010-03-04 @ 20:39:33
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh jag känner igen mig! Vill gärna också gå ner typ 3 kg. O det är svåra kg!!

Att vara ute & gå är ju så skönt & det gör ju att det går ner på vågen. : - )



Hoppas att du klarar dig från eländet & att ni är friska till helgen!



Kramar i tusen

2010-03-05 @ 08:52:34
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Ana

Usch ja, här är en till som har gått upp en aning...jeansen sitter så tajt...men vet ej om det är fett eller muskelmassa...inget skoj vilket som...vill ju kunna ha mina dyra replay:( Bläää....jag som älskar godis och annat skoj!



Kramis

2010-03-05 @ 09:30:50
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0