Lördag i städningens tecken!

Blääääää vad tråkigt att städa!
Gick upp snor tidigt idag för att göra mitt hem till ett hem igen! Jag är otroligt pedantisk och sen jag började jobba i måndags har hemmet mer eller mindre förfallit.....

Har hunnit med en hel del ialla fall så jag är nöjd.
Mannen har påbörjat vår trapprenovering och jobbar på för fullt.

Kvällen bjuder på MAT! Givetvis. Ska bege mig och handla kött snart och godis till snorungarna. De är inte hemma än så vi kan husera bäst fan vi vill.....börja faktiskt rycka i rödvins tarmen snart men jag får vänta....kidz som ska hämtas...

Vad gör alla Ni denna härligt kalla lördag?



Kommentarer
Postat av: jama

Vaddå. Är bilderna får er? Ser ju döläckert ut.



Ja va har vi gjort idag. Sambon kom hem fr jobbet vid 9 i morse. Jag o kidsen drog sen iväg till ett köpcentrum några mil härifrån ihop med min mamma. Hon köpte skor åt min dotter, bjöd på lunch o fika. Mammor = BÄST! :)



Har ätit god middag, fläskfile. Tyvärr ekade vinstället tomt...synd för jag va så sugen. Har tryckt godis, chips o dipp framför Körslaget. Men så hamnade jag här istället. Har haft lite ont i magen igen o då blir jag så orolig så jag kan inte sitta still. Eller ont o ont. Men molande.... SUCK!



Nåja.



Nu ska jag stänga ned här. Kan ju inte häcka framför datorn hela lördagkvällen.



Oj va långt..



Ciao.



Kramen

2009-01-17 @ 21:16:05
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0