Bila

Hmmmm....det var många  tankar som snurrade i huvudet igår. Att det blev klart med Spanien var ju underbart!
Nu står vi inför 2 val!

1. Flyga?

2. Bila?

Fördelen med flyg är ju att du kommer fram snabbt och kommer hem snabbt!
Nackdelen är att det blir dyrare, vi måste hyra bil för x antal tusen...

Fördelen med att bila ned är ju fler än flyg.
BILLIGARE som tusan, du får se mer av andra länder. Du kan packa med dig fler grejer OCH du har bilen på plats i Spanien!
Nackdelen är väl milantalet på mätarställningen.....men det kan man väl leva med!

Ja, det tål att tänkas på i alla fall. Jag, mannen och store grabben skulle tycka det var as kul att bila ned medans lilla pluttan vill flyga igen. he he he.....


Tror ni vi kommer 600 mil i denna...? Tur att det inte är vår bil ha ha ha!


Pusset!

Kommentarer
Postat av: §uperjuristen

När jag var 7 år bilade familjen ner till Spanien. Det var en av de bästa resorna vi hade gjort i hela vårt liv. Jag och min bror njöt av varenda sekund och vi kan än idag prata om resan och hur bra den var!

2009-01-18 @ 12:48:01
URL: http://superjuristen.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

guuuuuuuuu vad göttigt att ha semestern kirrad! :-)



jag hade flugit, men det kan bero på att jag har små barn som frågar om man är "framme snart" innan vi ens har startat bilen. stora barn uppskattar sånt där på ett annat sätt så jag tycker att ni ska bila!



KRAMEN

2009-01-18 @ 13:06:49
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: MissyElliot

Hrm, med tanke på min åksjuka tycker jag nog att vi ska ta flyget. Jag vill att vi ska komma fram snabbt för jag har en känsla av att det kommer att vara lite obekvämt där i resväskan....

blinkar

kramiz

2009-01-18 @ 14:43:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: petra

flyga är helt klart de enklaste...men att bila till spanien ä fantastiskt...man får se så otroligt mycket.. stanna på underbara ställen. det jag själv gillade mest var när man kom till spanska kusten och åkte via costa del sol och genom fuengirola:) hoppas ni får en trevlig resa:)

2009-01-18 @ 16:58:02
URL: http://pzbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0