Jaha....

...vart tog helgen vägen?

Måndag och jobb igen. Än så länge har ju dagen gått snabbt. Mycket att göra idag så där är det inga problem.

Helgen gick så fruktansvärt snabbt, men så är det väl när man har det trevligt!

Fredag var det bara mys med familjen. Stora grabben var på disco i fredags kväll så han kom hem helt euforisk efter häftig  dansmix (han gillar att dansa he he )

Lördag vankades kantarelldag i skogen. Jag och Missy gick upp aptidigt och tog med kaffe och frallor och plockade ihop 10 liter kantareller! Så jävla skoj!

Lördagskväll spenderades i Kinnarps arena i Jönköping för Ladys Night! Shit va bra det var: Dom var så satans duktiga!

Inte minst när Matti från bygglov äntrade scenen och tog av sig!!!! I rest my case säger jag bara...... svimmar!


Pusset

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Låter som om lördagskvällen blev lyckad....



(Jag kunde inte annat än tänka på alla de svampar vi lämnade kvar hos björnarna.....)

;-)

kramiz

2008-09-22 @ 22:46:01
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Missy:

Ja jag vet....faaaan! Vi måste dit snart igen! vi kan ju för f-n i nte låta björnarna få dem! he he he he



Pusset/

2008-09-22 @ 22:57:57
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Maria

avis.... här nere i göteborg finns det inte mycket kantareller....trots mycket letande =(

2008-09-24 @ 09:48:27
URL: http://minajgaochlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0