utedag!

Idag har dagen spenderats i trädgården, där jag har fajtats med alla löv och dylikt! Fint blir det ialla fall, dock är jag inte riktigt färdig ännu.



Imorgon blir det av till färgaffären för  inhandling av färg! Jag ska ge mig på barnens rum och "hotta" upp dem lite. Ollies rum blir vitt med en svart fondvägg och en lång "stripe" i svart som löper utmed ena väggen. Blir nog ballt tror jag! Theas rum har jag inte riktigt bestämt än. Får suga på den tills Ollies rum är klart!

Vad har alla ni hittat på i helgen då?

Pusset

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, jag vill också ta tag i pojkarnas rum... Hatar de där äcligt fula tapeterna med bård och massa motiv!!!!

:-)

2008-11-04 @ 17:55:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0