Måndag hela veckan

Njae inte riktigt kanske...men f-n vad jobbigt att stiga upp måndag morgon. Alltid samma visa. ja ja, man piggnar till.

Ska alldeles strax gå o hämta min tredje kopp kaffe. Börjar bli människa igen.

Helgen  stack i väg som vanligt. Det har varit en mysig helg med att bara vara hemma. Såå gutt. Denna vecka bjuder på spännande saker för en av mina allra goaste vänner, Missy Elliot. Hon får äntligen flytta in i sitt drömhus och som dom har väntat. Kommer ihåg känslan och jag kan bara säga....NJUT!

Dagen till ära bjuder på jobb, jobb o jobb. Inget främmande där.

Längtar redan till kl fyra så man får gå hem......

Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp, nu är det snart dags. Typ 27 timmar tills vi ska få nycklarna...*fniss*

Nu vet jag hur du kände det i höstas när ni skulle flytta, snacka om pirr!

kramiz på dej

2008-02-25 @ 10:55:40
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

Ja jisses ibland tror man att livet inte innehåller annat än JOBB :( men men innan man vet ordet av e fredan här igen hehe och det är gött det:)
kram på dig!

2008-02-26 @ 08:21:14
URL: http://keloblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0