Hrmmm...

Det blev inget renoverande av tvättstugan idag... faaan jag orkade inte. Jag köpte färg och klinkers och alla tillbehör men sen blev vi röjandes i garaget jag och Ola.

Herregud som det såg ut där. Nu ska man bara slänga skiten med....urk.....

Kvällen till ära bjuder på Tacos, film och Ollies 2 övernattande kompisar.

Vill nån byta?


Puss

Lägger in lite sommarbilder på vårt hus samt 2 snygga brudar på stranden i Antibè, Frankrike......fan vad jag längtar till sommaren!!!!!



image27

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar åxå till sommaren! Gud vad härligt det ser ut!!
Jag hade nästan (men bara nästan) gärna bytt med dig ikväll... har suttit från kl 18 tills nu med ventilationsberäkningar och värmebalanser i djurstallar. Men jag fick dricka öl samtidigt så det gick rätt bra ändå.... hehe
Kramis!!

2008-02-17 @ 00:03:44
Postat av: Camilla

Jag ville inte byta! Jag och sambon drack vin och spelade "klädpoker-dart"
*mohahaha*
kramiz

2008-02-17 @ 15:17:28
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh sommaren längtar jag oxå efter sol bad grill ööööl
kram

2008-02-18 @ 09:13:59
URL: http://keloblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0