Oj vad helgen gick!

Jaha, 3:e advent! Inte klokt vad tiden gått fort. Snart är det äntligen julafton!
Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar. Tagit ledigt på fredag då barnen har skolavslutning!
Stora grabben ska stå på scen med 2 andra grabbar och "rappa" en julsång....ska bli skitkul att se!

Annars har helgen sprungit iväg! Fredagen var våra goda vänner H och M här med sina goa barn! Jag bjöd på "Black & White" på mitt sätt. Tror det uppskattades för deras talrikar var tomma...he he he !
Lite bakis i lördags faktisk.
Inte nog med det. Jag hade "LOVAT" att baka lussebullar med barnen, så det var bara att sätta i gång! Riktigt kul! Ser fram emot nästa helg  då julgodiset ska bakas.......



Pusset
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Dom ser riktigt goa ut. Får nog ta och baka lite här med. Härligt med ledig fredag, en annan får vänta tills på tisdag nästa vecka.

Kram

2008-12-15 @ 13:33:32
URL: http://haradso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0