Tjoff....

..... och så var den helgen tillända. Fy fan vad vi har slitit jag o mannen. All gatsten sitter nu på plats utmed alla land. Vi har bara bara ett ställe kvar men det väntar vi lite med. 420 stenar är satta och det blev kanonis bra. I lösrdags var jag och beställde 1 ton sjösten oxå...puhh...ja ja, det blir ju fint ju.

I lördags var lilla mamsen hemma hos oss för en liten grillkväll. Det var inte alls äckligt kan jag tala om. Ollie hade en kompis som sov över så det var high life.....

Nu i veckan har dom ju kovat KANON väder här i småland och detta har man väntat på. HEEEELT underbart!!!

På lördag vankas det fest. Lotta fyller 3......... eller det kanske jag inte få säga...he he he. Hon fyller år och vi ska ha partajet hemma hos oss och det ska bli så satans skoj! Ser vi fram emot....nähä, jobba lite kanske. Det är ju måndag.......

Puss

Kommentarer
Postat av: Catja

Ja, inget går upp mot grillning och Värnamosol! Gött!!
Kram å kläm!

2008-04-21 @ 10:16:00
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: sanna

tack för gratulationen :) vet inte arför det krånglar så, har inte varit några problem med min?? kanske är stället som "hostar" bilden som krånglar, ska se om jag kan hitta en mer permanent lösning denna gången! kommer hem från jobbet efter 19.00 så kollar då! kramis!

2008-04-21 @ 17:57:38
URL: http://genkigenki.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Var är bilderna????
*fniss*
Får välan se det live snart...
Håller fortfarande på att försöka ordna inför lördag. Jag hoppas på min paps...
:-)

2008-04-22 @ 09:49:40
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

Ja vilken fantastisk helg:))) Men inte visste jag att ni fejat på så denna helg nu är man ju nyfis på hur det blev ju;) får komma förbi o kika Och jaaaa snart lördag och jäklar vad skoj det ska bli med fest:) och tack för att vi får va hos er:)) Puss på dej

2008-04-22 @ 11:53:01
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0