Fredag morgon

Åhhhh fy fan va trött jag är idag......hade gett vad som helst för att ligga kvar en liten stund till. Jaja, det är bara att gå upp och gilla läget.....blääää

Nu på morgonen har jag utbildning med en kille, IGEN. Efter det en riskanalys studie med processägare som säkert tar flera timmar! Blääää igen. Hoppas jag blir piggare annars vet jag inte om jag orkar hålla i det.

Fredagen blir i övrigt lugn och skön. Det fina vädret ska ju utebli idag om man får tro vädergubbarna....tråkigt. I eftermiddag ska jag;
Missy och ev Sutzana på stan och hitta ny stass till festen imorgon.....Ska bli skitkul imorgon med en ordentlig bläcka...he he he

Puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Japp, hitta nytt korvskinn till bratwursten...
*mohahahaha*
Hör av dig när du slutar. Jag har elever till 13 eller 14. Sen är jag redo...
kramiz

2008-04-25 @ 07:41:05
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0