Förlåt

Öhhhh......gårdagen spenderades i soffläge heeeeela dagen! Vi var ute på galej i lördags och jag kan inte påstå att jag var nykter precis. Faaaan va kul vi hade. Tror alla var rätt bra i gasen!
Jag var inte direkt fylledålig igår då vi vräkte i oss kebab tallrik innan vi tog taxi hem på natten. Men kul hade vi och jag hoppas vi gör om det snart!

Måndag morgon, och det är kortvecka. Ledig torsdag och fredag och det ska bli så förbannat gott....

Återkommer med bilder lite senare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Godmorgon gumman .. Visst hade vi skoj i Lördags:)) och tja man var ju nådigt seg igår hehe..
Vad gött o få va långledig...en annan ska ju jobba ala dagar utom Onsdag snyft:(
Ha det gött vi hörs kram

2008-04-28 @ 07:18:05
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Thanx för en toppenkväll!
Det får vi göra om igen snart...
Jag kommer förbi i eftermiddag och hämtar/lämnar lite saker...
kramiz

2008-04-28 @ 13:00:07
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0