Velande

Efter mycket diskussioner om för och nackdelar, har vi bestämt oss för att flyga trots allt.
Vi har ju en liten dotter som är fruktansvärt åksjuk! Det går bra så länge hon får sitta fram, men 600 mil vette fan om hon fixar.....jag hör tjatet framför mig.

Vi måste ju faktiskt inte hyra bil i 2 veckor, utan det räcker ju ett litet tag för det man vill åka och se. Dit vi ska ligger allt väldigt nära och det finns super bussförbindelser vart man än ska.

Det var som min mamma sa:

"har man varit borta i 14 dagar så vill man ta mig fan bara hem"

Så sant så!

Så, flyget blir det!



Pusset!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra val tycker jag det går ju att få tag i så billiga biljetter numera! Jag skulle gärna bila i europa men ungarna uppskattar det ju inte som en annan..

2009-01-19 @ 08:07:39
URL: http://www.desbarrar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0