Back in buisness

Tack kära goa bloggare för att ni inte lämnat mig i min lilla svacka! Så glad att ni hänger kvar!

Dagarna går i ett tycker jag och idag kickade allvaret in...barnen började skolan igen!
Ollie började 4:e klass och Thea i 1:an! Så stora de börjar bli!

Idag inleds de s.k.a "Värnamodagarna".
Folkfest i 5 hela dagar med riktigt röj på kvällarna. Öltält, mattält och danstält! Skoj skoj! Vi är ett gäng som kommer att göra staden på fredag kväll!

Ikväll och på lördag så ska mina goa barn gå modevisning!!!!!!! De är så glada och nervösa inför kvällen!
Låten som mina barn ska gå till är Michael Jacksons "Billie Jean"...passande va! (den fick de välja själva)

Dessa kläder ska Ollie ha på sig!




Thea ska ha detta!




Ska lägga upp bilder i morgon på dem! Mannen har och min bror ska sitta långt fram så att mannen kan fota!!!

Pusset!

Kommentarer
Postat av: Mr.Martin

På fredag gäller det!

2009-08-19 @ 14:43:31
URL: http://www.figjam.se
Postat av: Ann-Louise

Kul höra av dig igen!! Hoppas du finner inspiration igen!



Hur går det med jobb? nått på gång eller blir det svampplockerska i höst ;-) Inte helt fel det heller.



Det ska börjas i tid det som stort ska bli -kul upplevelse för barnen. Gjorde sånt själv som barn!



Kram

2009-08-19 @ 19:56:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

åh, så spännande...Hoppas att allt gick bra igår. Men eftersom det är dina ongar så gick det toppen!

ler

kramiz goding

2009-08-20 @ 06:44:58
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0