Höstlov med städning

Äntligen börjar min semester.
Idag började jag dagen med att få nagelvård. Behövdes verkligen för de såg för jävliga ut. En liten sväng till jobbet med barnen i släptåg blev det ändå.

Eftermiddagen har gått åt att städa i förråden. Mannen är på väg hem från Aneby med en efterlängtad FRYSBOX!!!!!
Jag är ju en riktig matmor som gärna sparar ALLT som blir över och handlar gärna på mig när det är billigt, vilket resulterar i en sprängfylld frys för tillfället. Kantarellerna tar ju inte "lite" plats heller..... he he he.



Tycker den är jätte fin!

Imorgon bär det av till Ljungby badet med kidzen för lite "bus"!
Jag badar mer än gärna där och får själv leka av mig lite. Fredagen blir det skridskor time för oss. Vete fan hur det ska gå, då jag inte stått på ett par skridskor sen jag var liten...."bambi on ice" kanske.

Pusset


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, låter mysigt med bad. Jag ska trängas med alla andra galningar i Ullaredet. mohahaha Men jag har ju trevligt sällskapo så... Hrm, kanske ska hänga på till ishallen i morgon...Ska kolla med Marcus... Jag slår en pling.

kramiz

2008-10-30 @ 06:37:56
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hiohi jag är tvärtom, jag hittade en skrämd liten pirog i våran enorma frysbox och tänkte MUMS den tar jag, den gick ut för 1½ år sen haah!



tokigt!



vad gött med semester då!! avis



KRAAAAAAAAAAAAAm

2008-10-30 @ 20:31:23
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0