Blir så upprörd!

Män som slår sina kvinnor!

Jag har så svårt att förstå vissa kvinnor som stannar! Kvinnan i artikeln var stark och gick på en gång. Visst, de blir nedtryckta i skorna och får höra hur värdelösa de är och jag kan förstå att det då är svårt att ta sig ur. Många gånger är ju männen ångerfulla och ångrar sig och när kärleken är stor vill man ju gärna tro att han ska ändra sig. Tyvärr är ju de gångerna väldigt få.

Läste berörda (ovan) artikel, och tycker att många män som just slår sina kvinnor skulle läsa detta. Det finns hjälp.....om man vill ha den!


Pusset.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Usch, det där rör upp många känslor. Jag kan inte heller fatta att man stannar. Men så har jag aldrig varit i den situationen heller...



Ha nu en himla mysig freitag....

puzz

2008-11-14 @ 17:44:23
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

sånt där är så tragiskt! att en man tar sig rätten att utöva makt över en kvinna som han påstår sig älska!



Klart att det är svårt att lämna "du är ju ingenting värd, det är ingen annan i hela värden som kommer vilja ha dig...bara jag"



usch så sjukt! skott i pannan skulle de ha fanskapen! arg



hoppas allt e bra med dig sussarell!



KRAM

2008-11-15 @ 20:55:39
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0