Utmanad...

Jag har blivit utmanad av MissyElliot .

Hon vill veta vad jag arbetar som och om jag trivs med detta. (Hon vet)

Jag arbetar som kvalitéts tekniker på ett svarvföretag som producerar fästelement till bilindustrin...i första hand.

image39


Jag hjälper våra ställare och operatörer med att hitta rätt mätsätt för detaljerna och vara mäthjälp för det dom inte kan. Jag är projektledare för interna relamationer och jobbar mycket med att få fram lösningar på hur man kan producera detaljer bättre. Vissa kunder kräver stor dokumentation på hur detaljerna framställs så kallad PPAP. Denna dokumentation följs genom alla steg i fabriken, till dess att detaljen lämnar vår fabrik.
Sköter även reklamationer från kunder, som jag då måste säga är den tråkiga biten....aldrig roligt med arga kunder.

Jag tycker mitt arbete är spännande då jag älskar tekniska utmaningar. Ena dagen är aldrig den andra lik vilket gör det spännade och roligt att gå till jobbet.....

Just nu hemma sjuk, så jag missar rätt skojiga saker som händer.. men men, frisk blir man alltid.

Puss

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

bilindustrin hehe samma här, svintråkigt..

2008-03-07 @ 12:11:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sussie

Till Dresslikeaprincess:

Oj, det var synd att du tycker det är svintråkigt.
Vad arbetar du med?

2008-03-07 @ 13:50:30
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du blir bättre snart....
:-)

2008-03-07 @ 14:07:56
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0