Midsommar med blåst

Oj vad det blåst i helgen.
Midsommar förlöpte precis som det skulle med sill och nubbe och många goa vänner. Det blev inte så sent då vi träffades så tidigt på dagen. Ungarna skötte sig exemplariskt måste jag säga. 14 ungar kan va problem att hålla reda på men de var kanon.

Lördagen var jag och mannen barnfria. Goa Magnus och Annika tog med sig våra barn så vi låg i soffan heeeeeela dagen, zappade på tv:n och åt. Kan det bli bättre?

Måndag igen och just idag känner jag verkligen att semestern snart är här. Är gruvligt trött nu och längtar.....efter solen oxå!

Puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack för en toppendag!

puzz & kramiz

2008-06-23 @ 09:17:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja, Tack så hemskt mycket för en toppendag säger jag med! Goda vänner och god mat och många skratt hele dan! Vad mer kan man begära..förutom lite mer sol, men va fan, kul hade vi ändå! Kramis!

2008-06-23 @ 20:04:55
URL: http://sutzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0