Inget vidare......

.....på bloggandet just nu. Har tappat geisten måste jag säga. Har så mycket att göra hela tiden så bloggandet har inte varit på min "prio" lista. Nu under semestern kommer den säkert att vara katastrofal! Förlåt......

Helgen försvann snabbt som ögat. Stora killens "disco" gick fin fint i fredags och han var helnöjd!
Svärmor kom på kvällen och vi åt gutt och drack lite vin....så mysig hon är min goa svärmor!!!!!!!!!!

Sista veckan nu!!!! Upploppet som jag kallar det. Ska bli så otroligt skönt med semester så jag tror jag dööööör!

Vad ska ni alla hitta på i sommar?

Puss

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jag får börja med att jobba två sega veckor till sen blir det till att trängas med alla andra småbarnsföräldrar på borås djurpark och liseberg! 'pust



haha*



förstår din bloggtorka, men du får lägga in nått då och då ist! :D glad sommar KRAM!

2008-06-30 @ 12:19:50
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Asaleh

Ja det finns ju lite annat att göra än att blogga här i livet... :-D

2008-07-01 @ 19:17:05
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0