Godmorgon

Godmorgon på Er alla goa bloggare!
Uj Uj vad trött jag är.... Börjar kl 06.00 idag och kroppen har svårt att hänga med så tidigt.
Fan bara och sminka sig kvart över fem är ett gissel! he he.

Idag ska jag med bilen till Ljungby. Fläkten har ballat ur. Rätt så ny bil så jag vet inte vad som har hänt. Dom trodde att ett visst motstånd i fläkten som gör att du kan reglera styrkan på fläkten har gått sönder. Den går på fullt blås konstant...liiiite jobbigt.
Nåja, det blir ju bra idag.

Nähä...börja jobba kanske. Hörs sen

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja fy föör tidiga mornar själv blev jag väckt av en ilsken Meia som trasslat in sig i nattlinnet kl 06.10 då är jag ledig idag buhä
kramar på dej

2008-02-20 @ 07:42:42
URL: http://keloblogg.se
Postat av: sanna

själv BÖRJAR man ju 04.30 varannan vecka..! det du! :)
stackars mig :P

2008-02-21 @ 20:28:18
URL: http://genkigenki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0