Min man & Jag!

Snodde denna lista av Maggan. Riktigt kul och jag hoppas hon inte tar illa upp att jag KOPIERAR henne!




Vad heter ni? Susanne & Ola
Hur träffades ni? Garvaren Ljungby -1994
Hur länge har ni varit tillsammans? 14 år
Är ni förlovade? Ja, sen 1996
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? Ja, en pojk och en flicka
Har båda körkort? Ja, tog mitt sent, 28 år gammal.
Kommer du ihåg er första kyss? Yes =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Ola
Ven är äldst Jag. 1 månad äldre.


Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur och Ola är tvilling.
Vem fyller först på året? Jag i April och Ola i Maj
Vem är längst? Ola är 1,84 och jag 1,58
Vem sjunger bäst? DET GÖR JAG! Ola kan han oxå...vi har till och med spelat in låtar...
Håller ni i handen på stan? Absolut
Var någon av er oskuld när ni träffades? he he he neejj!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Japp. Vi var tillsammans när vi var 15 + att jag var ihop med Olas bror först.
Vad har ni gemensamt? Massor! Kanske inte i början men efter 14 år växer man samman och blir faktiskt 1.
Blev du kär i första ögonkastet? Nja inte direkt. Följde med honom hem på nyårsafton, så dagen efter kan man säga att jag var kär!
Har ni någon speciell låt? Jaaaaa....Righteous Brothers med Unchained Melody..underbar.
Har ni några " fri kort " ?Absolut inte
Har ni stora framtidsplaner?Nja, vi tar nog dagen mest som den kommer.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, när vi blir sams efter ett gräl tex.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Spanien, England, Tyskland och Frankrike.
Vilket är ert bästa minne? Vi har många så jag kan nog inte säga bara en.
Vem lagar bäst mat? Jag, Ola är duktiig han med om han bara får chansen.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Oj, då är det nog träning, läxor och kvällsmat som gäller. Jag bloggar väl lite sen tar jag alltid en sväng i hemmet så jag slipper det när man kommer hem från jobb!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja..4 mil ca.
Blir du lätt svartsjuk? I början var jag sjukligt svartsjuk. Mycket bättre idag.
Brukar ni bråka? Vi bukar inte bråka men det har hänt!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Sussie= rumpan. Ola=Ögonen
Vad använder ni för preventivmedel? För tillfället? INGET! aouch....
Brukar nån av er prata i sömnen? OLA!

Pusset

Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha, sno på bara! Kul att läsa =)

Kramen!

2008-12-20 @ 21:53:26
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com
Postat av: Malena

Åh vad rolig läsning!

2008-12-20 @ 22:48:25
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: MissyElliot

Den håller jag precis på att göra, hittade den hos en annan tjej. Men du hade lite fler saker där som jag också vill ha med...

blinkar



Har pratat med älsklingen och jag kan hänga på närsom imorgon....

kramiz

2008-12-21 @ 08:11:56
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0