Sånt värmer i hjärtat

Mina barn har alltid varit duktiga på att säga vad dom känner. Att dom älskar mig och min man. Ibland kanske lite väl ofta....

Igår hade jag Kelo på besök och för er som inte vet är jag gudmor åt deras lille son Max. Han hade blivit glad när dom sa att dom skulle åka till oss och fika i går eftermiddag, och sagt, åhhh jag älskar Sussie!

När han kom igår drog han i mig och tittade på mig och sa:

Jag älskar dig......


Åhhh vad sånt värmer i mitt hjärta.....och vet du vad Max: JAG ÄLSKAR DIG MED!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja men det är ju verkligen så båda mina ungar blir tokglada när vi ska träffa dig ju de älskar dig och hela din familj massor:))
Kram

2008-04-08 @ 12:49:50
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0