Lunch

15 minuter kvar till lunch....börjar kurra i magen nu.
Dagen ska som igår spenderas utomhus. Slutar 15.00 idag så man får lite mer tid på sig att röja. Idag ska jag tvätta av Balkong räcket som blivit grönt på sina ställen...mums. Ska sedan måla detta vitt (idag är det ljusgrått) och lägga nytt trädäck. Som ni kanske förstått så jobbar min kära man väldigt mycket så en hel del gör jag själv hemma (det jag klarar av ialla fall) men jag är inte tjejen som är rädd för att kavla upp armarna. Tvärtom, min man får ofta spel på mig för att jag aldrig kan sitta still....he he he......dåligt kanske?

Nähä....lägger upp lite bilder sen på hur det blev med gatstenen i trädgården, innan all sjösten ska på.

Ha en super mysig dag på er alla

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gött o få sluta 15:)) Gatstenen fick vi ju se igår och jag säger det igen det blev jättebra!!! Jag är lika övertygad om att det kommer bli kanonfint ute på eran altan oxå!! Fast jag ska erkänna jag hade nog trillat av pinn om jag skulle grejat i ditt tempo hehe
ha de gött i solen kram

2008-04-23 @ 13:18:20
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: Annika Forsberg

skönt :D
hur tidigt slutar du på dagarna egentligen?

2008-04-23 @ 17:36:43
URL: http://forsbergannika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0