Gott med lördag

Idag vaknade jag tidigt. Ställde kl på 7.30 och fick ta en kaffe och cigg i min ensamhet. Halv nio var jag och gjorde förstärkning på mina naglar...Gutt, behöver jag inte bry mig på en månad.

Fina va!


Idag har jag även fått snusa på världens sötaste bebis. Min kusin Emelie och hennes sambo Stoffe fick en liten tös för 1 vecka sen och idag fick jag äntligen se henne....herregud sicken granne unge. Kunde inte se mig mätt på henne.
Hon ska heta Lea som är så sött, nästan lika sött som hon........Det har ni gjort bra Stoffe o Emelie!!!

Ja, resten av dagen spenderas faktiskt inomhus då vi fått snö inatt....piss!

Imorgon ska det dock bli kanonis väder så vi får tya oss tills dess. Lite go mat och en bra rulle ikväll så blir det nog bra......

Trevlig lördag på er Allesammans

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0